sunnuntai 13. marraskuuta 2011

#156

Nyt tuleekin vähän enemmän kuvia mitä yleensä. Yhdet lakkaukset ja sitten kynsiostoksia kun oon viime aikoina ostellut enemmän kynsijuttuja mitä yleensä.


Tällaset kynnet tein alkuviikosta. Tykkäsin näistä kyl tosi paljon, toi pohjalakka on tumman violetti eikä noin tumma mitä nois kuvis on. Oli ihan mahdotonta saada oikeaa sävyä kuviin.

Nimettömiin laitoin kokonaan tota graffitilakkaa, mutta laitoin ensin liian ohuen kerroksen niin laitoin sitten päälle toisen kerroksen ja noi lohkeilut ei siksi näy niin hyvin. Vitsi että mä tykkään tosta lakasta!

Lakat: H&M Goddess On Stage ja Isadora 813 Pink Fame.

Tähdet epämääräisestä hyrrästä. Tos hyrrässä on kyl niin kaikenlaista sälää mitä ei varmaan tuu edes koskaan käyttämään.:P

Niin ja sitten niihin ostoksiin. Jotenkin lähti mopo käsistä, ainakin mun mittapuussa. Jollekki 10 uutta lakkaa viikossa on naurettavan vähän kun taas mulle aika paljon. Olen kylläkin koittanut käyttää nyt vanhoja lakkoja pois, mutta meni vaan into lakkailuun koska olen niin kyllästynyt noihin vanhoihin. No nyt on taas intoa koska on uusia lakkoja.:)

Isadora 813 Pink Fame. Vitsi et tykkään tästä! Huomasin yks päivä Anttilassa että on tullut tällaisia glitteri crackle-lakkoja. Meinasin ostaa myös kultaisen (olis varmasti aika herkku joululakkauksiin), mutta päätin kokeilla ensin yhtä. Nyt tuntuu siltä et meen joku päivä hakemaan myös sen kultaisen.

Depend 243 ja 257

H&M Pale Violet, Pear Icecream, Summer Sunrise ja Strawberry Lollopop

Kicks: Oxygen Forest, Morning Shimmer ja Flamingo Pink
Kynsilakan poistoaine loppu kokonaan, nää molemmat oon kokenu parhaiksi mitä mul on ollut joten ne sitten lähti mukaan.:) Tuota vihreää suosittelen lämpimästi, mutta mitään glittereitä sillä ei kannata alkaa poistamaan.:D

Näitä tarroja etein varmaan varttin ja sitten piti kysyä jo henkilökunnalta et missä näitä on.:D Oon jo kauan halunnut ostaa näitä, mutta en ole löytänyt mistään ja netistä en jaksa ostaa vaikka kyllähän sieltä halvemmalla saa. Mun mielestä 32 tarran paketti joka maksaa 2-3 euroa (en muista mitä noi tarkalleen maksoi) ei oo mitenkään paha. Ostin kaksi pakettia suoraan. Kokeilen noilla ensin ja jos innostun kunnolla niin sitten saatan tilata netistä.

Huhhuh tulipas pitkähkö postaus, ainakin aikaisempiin postauksiin verrattuna. Olis vielä yhdet kynnet esittämättä, mutta en jaksanu änkeä niitä tähän postaukseen koska en jaksanut muokata kuvia ja olis tullut liian sekava postaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti