keskiviikko 23. marraskuuta 2011

#164

Eilen tuli tehtyä aivan karseet kynnet joita en täällä muuten esittelis, mutta mulla on muutama ostos mitkä haluun täällä esitellä niin samalla sit laitanki nää karseet kynnet. Piti tänään lakata uudet, mutta en sitten millään jaksanut, jos sitten huomenna hankkiutuis näistä eroon.


Kaameuksissa käytetyt lakat: Depend 257 ja Casuelle nimetön.

Sitten ne ostokset. Päätin nyt sitten kans ostaa noita Tarjoustalon halpislakkoja, koska niitä on niin kehuttu ja halpojahan ne oliki, 1,99 € kipale. Nää on sitten viimeiset lakkaostokset 2011 sillä joulupukki kävi lauantaina Tallinnassa ja kerroin että mulle voi lahjaksi ostaa Opin ja China Glazen lakkoja jos ne on siel huomattavasti halvempia kuin Suomessa. Kerroin myös että kaikki punaiset ja violetit ainakin on mun mieleen ja joulupukki sitten kertoikin muutaman putilon ostaneensa.:) En vielä tiedä mitä värejä se pukki mulle osteli, mutta se selviää sitten aattona.:)

Juuh, mutta tässä nämä ostokset. Otin tosi monta ihan vain joululakkauksia ajatellen.:) Noi graffiti-lakatkin tarttui matkaan vaikka aina kiroonki sitä kui ärsyttäviä ne on.:D No taas sorruin niihin. Eli kaikki noita Flormarin lakkoja.

G06, G10, G07

U27, U05, U14

U07, U15, U16

Cittarissa sitten näin näitä Mavalan tarroja (joita en oo sokeena ennen löytänyt ja etsinyt olen useita useita kertoja) ja ne oli paljon halvempia kuin ne Dependin! Harmittaa että menin törsäämään niihin Dependin tarroihin. No tuleepa sitten testattua molemmat, mistä sitä tietää onko ne yhtä hyviä. Ne Dependin ainakin toimi tosi hyvin. Ostin tämän paketin vaikka oli niitä Dependejäki viel jäljellä reilu paketti.:D Mutta musta tuntuu että näille on käyttöä!

Mavalan kunsinauhaöljy. En omista vielä yhtäkään kynsinauhaöljyä, mutta ajattelin nyt kokeilla. Rasvaan kyllä töissä käsiä käsirasvalla monta kertaa päivässä, mutta luulis tämän olevan tehokkaampi. No kokeilemalla sen sitten tietää..

Voi että mä oon innoissani noista uusista lakoista koska niissä on muutama herkku joululakkauksiin ja mä haluisin jo lakata joulukynnet! Mutta mä odotan joulukuulle! Vasta 1.12. lakkaan ekat.;) Meinasin ostaa tänään jo ekan joulusuklaalevynki, mutta päätin että vasta joulukuussa seki.;) Kinder-suklaakalenteri mulla jo odottaakin kirjahyllyssä sillä viime vuonna jäin ilman koska menin ostamaan liian myöhään ja ne oliki sit jo loppu. Tulipas nyt höpötettyä joulujuttuja.:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti