maanantai 23. tammikuuta 2012

#199

Nyt tulee aika monta kuvaa, kivoista kynsistä on kiva ottaa kuvia ja vielä kivempaa kun pystyy valosaan aikaan kuvaamaan.:) Rekvisiittaakin jaksoin taas kaivaa esiin ettei ole pelkästään kynnet vaaleaa seinää vasten.:D

Innostuin siitä marmoroinnista niin paljon että oli pakko tehdä perään toisetkin. Tällä kertaa koko kynnen kokoiset kuviot. Vähän näihinkin jäi noita vetojälkiä näkyviin. Ens kerralla kokeilen jollain neulalla vetää noi viirut. Tähän asti olen käyttänyt appelsiinipuutikkua ja se taitaa olla vähän liian paksu. No eipä noi viirut maailmaa kaada ja näitä tuskin ihan heti maltan poistaa.:)

Halusin kokeilla tota Color Clubin lakkaa sävyssä Yum Gum. Voi vitsi että rakastuin tuohon! Tuo väri ja se tuoksu! Se tuoksii ihan Hubba Buballe ja muuten tuoksuu vieläkin kynsissä vaikka laitoin tota hirveeltä haisevaa glitter-lakkaa päälle.:D

Mulle tuli tästä marmoroinnista mieleen mansikkakermakakku ja lisäsin sitten mansikkafimoja ja helmenpuolikkaita näihin. Tuli kyl herkut.;) Onnistuin nyt noissa fimoissakin. Olen kerran aiemmin kokeillut fimoja ja mulla meni niiden kanssa hermot, ehkä mulla oli nyt parempi ote niihin. Pitää jatkossakin käyttää. Mulla ei nyt ole kuin kaksi hyrrää hedelmäfimoja joten pitää varmaan ostaa muitakin, kukat voisi olla kivoja.



CCUK Fairy Dust, Color Club Yum Gum, Kiss nail art-lakka. Hedelmäfimot ja helmenpuolikkaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti