lauantai 26. tammikuuta 2013

#385

Vähän olin kahden vaiheilla julkaisenko näitä kuvia vai en. Otin kuvat kiireessä ja kerkesin jo poistaa lakat kunnes huomasin, että kaikki kuvat olivat vähintään tärähtäneitä. Halusin kuitenkin julkaista nämä, koska tykkään tuosta lakasta tosi paljon.

Ostin Laylan ceramic effect -lakan alennuksesta. Ihan täysin heräteostos sillä oltiin matkalla Lappiin ja matkalla kynsi lohkesi eikä mulla ollut mitään värillistä lakkaa mukana. Poikettiin Citymarketissa ja nopeesti valitsin jonkun alelakan, tosi kiva lakka vaikka hätiköity päätös olikin.;)

Kynsitarroja lisäilin ja dotting toolilla pisteitä.

Layla (lakan nimeä en tiedä..), Wild and Crazy Summer Neon, kynsitarrat ja dotting tool..

4 kommenttia:

  1. Nätit kynnet. Nuo perhoset sopii tosi hyvin tuohon lakkaan.
    Mullekin on käynyt useamman kerran niin, että oon ottanut kuvat ja sitten poistanut kynnet tai ovat muuten vain kerenneet kulua, ja sitten kun rupean kuvia tarkemmin selaamaan, niin ne on kaikki sumeita tai tärähtäneitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin harmillista kun huomaa, että kuvat ovat kaikki epäonnistuneet niin pahasti ettei niistä ole mihinkään.:/ Yritän silti julkaista myös ne huonot kuvat..

      Poista
  2. Ihanat! Ihme kun oot heräteostoksena tuon hommannut, itse oon meinaan jo jonkin aikaa himoinnut tota ja sitten samanlaista punaista, mutta niitä ei vaan enää löydy :( Buhuu. Oot ollut onnekas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulla on mennyt ihan ohi tää lakka, vissiinkin aika suosittu ollut ja mä en ole edes tajunnut.:D Ostin vielä toisenkin värin näitä, vihreän.

      Poista