maanantai 20. toukokuuta 2013

#409

Mennyt useampi kuukausi päivittämättä. Mulla on liuskottunut kynnet ihan kokoajan, koko kevään enemmän tai vähemmän. Nyt aloin syömään biotiinia, saa nähdä auttaako asiaan. Liuskottuneita kynsiä ei ole oikein innostanut koristella, jotain yksivärisiä lakkoja olen pitänyt. Muutamat ihan kivat kynnet löysin kuvista ja julkaisen ne nyt täällä. Tulee pitkä postaus, mutta en jaksa alkaa jokaiselle tekemään uutta postausta.

Toivottavasti muistan lakkojen nimet.
Classics 11, Color Club Wink Wink Twinkle

Mä oon niin rakastunut tähän Color Clubin. Tämä lakka on näkynyt paljon kynsilläni ihan ilman koristeita. Nätti kuin mikäkin.

Golden Rose 105 ja 111

Golden Rosen lakkoja piti ostaa, aivan ihania pullossa. Sininen on tosi kiva kynnelläkin, mutta tuo lila ei oikein näytä kivalta. Ehkä mä keksin jonkun lakan minkä kanssa sen vielä yhdistän.

Color Club Ultra Astral, Kiss nail art -lakat

Golden Rose 111, 113, 105, 115
OPI Planks A Lot
China Glaze Aquadelic
Essie Allure (saatu)
Rimmel Strawberry Fizz
Kiss nail art -lakka

Skittles-ranskis. Näistä kynsistä tykkäsin ihan älyttömästi! Taisi olla pääsiäisen aikaan nämä. Käsin tehty ranskis, tarroilla onnistun aina sotkemaan.

Maybelline Urban Lemon

Aika hauskat ja kesäiset kukkakynnet.

Tätä postausta tehdessä lakkasin kynnet, koristelinki ja tykkään tosi paljon. Niistä enemmän sitten kun saan ne kuvattua päivänvalossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti