sunnuntai 15. tammikuuta 2012

#193

Mun ei pitänyt mennä katselemaan alennuslakkoja, mutta maanantaina ennen töihin lähtöä kävin keskustassa shoppailemassa ja katsomassa samalla olisko niihin kauppoihin mitään jäänyt mulle.. Muutama lakka oli jäljellä joista löysin muutaman kivan itselle.

  • Seche Vite -pikakuivattaja: No tämä ei ollut alennuksessa, mutta ostin sen sitten kun niitä Kicksin kassalla oli. Nykyinen on jo puolessa välissä eikä siitä tiedä mikä päivä se liisteröityy joten on hyvä olla uusi jo valmiina.:D
  • OPI Planks A Lot: Tämän löysin Stockmann beautysta. Aivan ihanan värinen! Tais olla -30%, hintaa en nyt muista ja olen kuitinki jo heittänyt roskiin.
  • Isadora Bardot Pink: Tämä Kicksistä alennuksesta, en nyt muista oliko tämäki -30 % vai -50 %. Tosi söpön värinen, ihanan keväinen.
  • Depend 227: Kicksin alesta tämäki, muistaakseni -50 %. Aivan ihanan värinen ja tätä olen monesti katsonut kaupassa et jos ostais. Jostain syystä olen sen jättänyt aina ostamatta mutta nyt sitten päätin sen ottaa kun kerran oli vieläpä alennuksessa.

Nämä kolme lakkaa ostin eilen Cittarista. Näistä vain tuo Lumenen Natural Code oli alennuksessa (3€). Nää kaikki kolme lakkaa on sellasia joita olen monet kerrat kaupassa hypistellyt, mutta en ole sitten ostanut. Nyt sitten päätin nämä ostaa, ihanan kesäisiä kaikki!
  • Maybelline Urban Lemon
  • Maybelline Urban Orange
  • Lumene Go Grazy

2 kommenttia:

  1. Kivan kesäisiä lakkoja olet ostanut! :)
    Minäkin omistan tuon Lumenen Go Grazyn - tosi ihana väri! Tosin, aika pieni pullo joten se on melkein loppu jo haha :)

    VastaaPoista
  2. Mä taas tykkään pienistä pulloista ehkä enemmän kuin suurista koska kyllästyn tosi nopeesti lakkoihin ja sit ne jää roikkumaan laatikkoon.:D

    VastaaPoista